Skaitmeninei transformacijai toliau keičiant šiuolaikinę darbo vietą, žmogiškųjų išteklių ir kitų organizacijos veiklos skyrių vadovams tenka ieškoti naujų būdų, kaip skatinti darbuotojų įsitraukimą, tobulinti procesus ir padėti darbuotojams tobulinti savo įgūdžius. Daugeliu atvejų tai reiškia, kad reikia vėl sutelkti dėmesį į strateginį žmogiškųjų išteklių valdymą – ir naujas žmogiškųjų išteklių programas, pavyzdžiui, darbuotojų ugdymą. Skaitytojams, kurie jau yra susipažinę su žmogiškųjų išteklių sąvokomis, gali atrodyti, kad šį straipsnį jie jau skaitė anksčiau. Juk ankstesniuose šios serijos straipsniuose apie žmogiškųjų išteklių pagrindus jau aptarėme įdarbinimą, veiklos vertinimą ir darbuotojų politiką. Tačiau verta pažymėti, kad kiekviena iš šių temų yra tik vienas iš strateginio žmogiškųjų išteklių valdymo aspektų. Manome, kad skaitydami ir šį straipsnį apie personalo ugdymo programas, suprasite, kodėl vis daugiau organizacijų skiria dėmesį šioms konkrečioms strategijoms, kuriomis siekiama pagerinti darbuotojų veiklos rezultatus ir organizacijos kultūrą. Darbuotojų ugdymas ir kitos paslaugos.
Kas yra personalo ugdymas?
Žmogiškųjų išteklių plėtros programas galima laikyti organizacijos darbuotojų tobulinimo programomis. Nors daugelis darbuotojų mano, kad jų karjera kyla į priekį dėl paaukštinimų ir atlyginimų didinimo, kiti gali manyti, kad galimybių trūkumas juos stabdo. Nepriklausomai nuo to, ar dabartinėse pareigose dirbate kelerius metus, ar daug dešimtmečių, žmogiškųjų išteklių tobulinimo programos gali būti parengtos atsižvelgiant į konkrečius jūsų poreikius ir tikslus. Dalyvaudami žmogiškųjų išteklių plėtros programose darbuotojai turi galimybę įgyti naujų žinių ir įgūdžių, kad pagerintų savo darbo rezultatus. Jie taip pat gali gauti grįžtamąjį ryšį iš savo vadovų, kuris padės jiems nustatyti stipriąsias ir silpnąsias sritis. Žmogiškųjų išteklių tobulinimo programos yra svarbios, nes padeda darbuotojams kilti karjeros laiptais ir gerinti savo komandų veiklos rezultatus. Investuodami į darbuotojus, siunčiate žinią, kad jie yra vertingi organizacijos nariai.
Kodėl žmogiškųjų išteklių vystymas yra toks svarbus?
Investuodami į darbuotojų karjeros plėtrą, parodote jiems, kad jie yra vertingi organizacijos nariai. Tai padės padidinti darbuotojų įsitraukimą, sumažinti darbuotojų kaitą ir prisidės prie bendros verslo sėkmės. Žmogiškųjų išteklių plėtros programos tiesiogiai susijusios su darbuotojų įsitraukimu. Įsitraukimas – tai rodiklis, parodantis, kiek darbuotojai jaučiasi svarbūs savo darbe ir kad jie yra dalis kažko didesnio už juos pačius. Kai darbuotojai jaučia, kad jų darbas yra svarbus ir kad darbdavys juos remia, jie bus labiau įsitraukę. Žmogiškųjų išteklių plėtros programos taip pat yra būdas organizacijai pranešti apie savo pagrindines vertybes ir misiją. Padėdami darbuotojams suprasti ir įsisavinti organizacijos vertybes, padėsite jiems lengviau pateisinti jūsų lūkesčius. Tai svarbu, nes žmogiškųjų išteklių tobulinimo programos padės darbuotojams siekti karjeros ir pagerinti savo komandų veiklos rezultatus.